Бабин Яр

пам’ять на тлі історії

Путівник для вчителя. Інтерактивна версія

Покинута кімната

Ольга Лімонова

Захід надає учням можливість обговорити саме той аспект запропонованої проблеми, який цікавить їх, а не вчителя або модератора. До того ж, процес вибору проблемного запитання не залишить в стороні нікого, задіяні і зацікавлені абсолютно всі.

Мета
Очікувані
результати
Вік
Тривалість
Формат
Необхідні
матеріали

План заходу

Крок 1
Крок 2
Крок 3
Крок 4

Актуалізація знань

Проведіть актуалізацію знань за допомогою експозиції "Покинута кімната" з матеріалів виставки (додаток 1).

Запитайте в учнів: Які питання виникають особисто у вас, коли ви бачите подібну експозицію/ інсталяцію?

Збір запитань

На дошці запишіть по одному запитанню від кожного учасника дискусії. Такий захід краще проводити, коли учасників небагато (наприклад, півкласу).

Вибір тем

Оберіть (наприклад, голосуванням) найкраще (найактуальніше, найцікавіше) запитання. Кожен учасник може віддати один голос за будь-яке запитання. Це може бути і власне запитання, і чуже. Важливо, що голос всього один!

Потім підрахуйте кількість голосів, відданих за кожне запитання. Можливо, буде потрібно провести ще кілька турів голосування. Головне, щоб переможцем стало лише одне запитання.

Дискусія

Після вибору одного запитання повідомте учням, що саме воно і буде темою уроку. Далі проведіть дискусію на актуальну тему, обрану учнями.